جلد 24، شماره 4 - ( 11-1392 )                   جلد 24 شماره 4 صفحات 472-463 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی ، j.nazemi@srbiau.ac.ir
چکیده:   (5809 مشاهده)
اگر چه دوره ضمانت از عناصر مهم بازاریابی در دوره اخیر و یکی از شاخص های کیفیت محصول بشمار می رود ولی مبانی تعیین کننده دوره ضمانت بر بده بستان هزینه تولید کننده / فروشنده و خریدار استوار است. موضوع تبادل هزینه و دوره از دید مصرف کننده و پایایی محصول و هزینه از دیدگاه تولید کننده برای محصولات به عنوان یک قطعه مورد توجه بیشتر پژوهشگران قرار گرفته است. ما در این تحقیق ابتدا بر مبنای اطلاعات دوره ضمانت خودرو قابلیت اطمینان قطعات مختلف سیستم انتقال قدرت را تعیین می کنیم سپس سه سیاست ضمانت تجدیدپذیر را مورد توجه قرار داده و بر مبنای بودجه اختصاص یافته از طرف تولیدکننده، در هر سیاست به تعیین دوره ضمانت می پردازیم در نهایت با در نظر گرفتن وضعیت قطعات سیستم الگوریتمی را جهت تعیین سیاست ضمانت مناسب برای سیستم مورد مطالعه ارائه می دهیم
متن کامل [PDF 1614 kb]   (2502 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: قابلیت اطمینان
دریافت: 1390/10/6 | پذیرش: 1392/11/13 | انتشار: 1392/11/13

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.